Ricinolja...?

Är så sjuuukt beroende av att mitt hår ska må bra, bäst. Alltid när jag äter något onyttigt så tänker jag liksom inte på hur min kropp mår utav det utan mestadels hur mitt hår kommer må utav det....? Är det normalt...?
Det här är godis för mitt hår.... Dricker mycket vatten, använder väldigt smöööööriga med bra inpackningar, silkes olja/serum och kosttillskott för friskare hår, bättre hy och starkare naglar. Och ALLT funkar. Men nu har jag även gått och inbillat mig att jag ska börja använda ricinolja för snabbare hårväxt?!?!?! Någon som provat? Funkar det?
Måste även tipsa om en SJUKT billig sida, med hårprodukter, för er som brukar köpa i salong. This is much cheaaaaper!!! www.hairsale.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!