Babylove

Var nyss och hälsade på Erika och hennes bebbe. Så oooootroligt liten! Jääätttesöt och go. Men den sov såklart, bara några dagar gammal ju. Man längtar ju tills man får en egen, men det får absolut vänta några år till. Har så mycket jag vill göra som känns lite omöjligt med en bäbis omkring. Men sådana saker kan ju också vänta, men njaaa, jag vill festa lite först! Vilket jag troligtvis kommer lessna på ganska fort. Men men, finns ju andra roligheter också.
Ikväll så har jag pluggat, gjort klart APU-uppgiften men inte psykologin... Ida, mamma och jag var på ICA Maxi förut och köpte lite småsakran, tillexempel ett pussel som det hålls på att byggas på nu. Sket i det... Måste sova.
OCH EN ANNAN SAK JAG MÅSTE GÖRA ÄR ATT FIXA MIN HEADER OCH DESIGN. Spyr ju på den just nu.
Hörs då!!!!!!! Puss och gonatt!<3

Kommentarer
josephine

sv: jag är faktiskt tidigt ute iår :D men du kanske har planerat några julklappar ? :)



Blogg: http://joseephiines.blogg.se/
2011-11-24 @ 19:57:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!