Nyårsklänningen?

Tycker ni att jag är för tidigt ute, haha? Men alla andra år har jag varit så sjukt efter och sen så när jag väl har på mig kläderna så tycker jag att det är de fulaste kläderna i världen. Förra året var värst tror jag, haha. Fast det var väl bara jag som var nojig då.
Hade köpt ett par sjukt snygga höga brallor, tänkte sticka ut lite eftersom att alla andra hade klänning. Till det hade jag köpt ett skitsnyggt linne tyckte jag. Precis när jag skulle fixa mig och ta på mig byxorna så sprack (?!) dom och jag blev förbaaaannad. Vad fan skulle jag ha på mig nu liksom?!!!! Och inga affärer hade öppet så inte fan kunde jag fixa ett par nya brallor, och för vilka pengar liksom?! Så då fick jag paniiiiik, slängde ut alla kläder jag hade i garderoben, hittade nått kjol/linneaktigt tror jag om jag minns rätt. Så den kjolen fick komplettera mina assnygga byxor. Och jag kände mig som en jävla fjortis. Haha, det var nog det värsta. Hade precis fått mitt löshår då och planerat i minsta detalj också blir det sådä... Otuuuur! Blev inte ett fullt lyckat nyår för den delen heller, haha.
Men det blir det väl ändå aldrig... :P Har i alla fall varit ute på stan, eller ja, igår. Och då gick jag in på H&M och kollade in lite klänningar. Jag är inte så mycket för glitter och paljetter för jag lessnar så sjukt snabbt på sånt. Så enkelt vill jag ha, men inte alldeles för enkelt. Slänger upp två bilder på klänningar som jag såg igår.
Hehe, jätteenkel tycker säkert ni men med fixat hår, massa accesoarer så blir det nog snyggt.
???????????????

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!