Stop this train,

I wan't to get of and go home again
[John Mayer - Stop this train]
Ni som aldrig lyssnat igenom alla Johns låtar tycker jag ska göra det. Så djupa och fina texter! Och hans röst kan man inte klaga på. Jag älskar musik som nästan endast är akustisk, kanske har att göra med att jag är uppväxt med gitarrspelande freaks runt mig. (Jag är en av dom).
Nu ska jag ta mig en fräsch dusch. Känner mig så gaaaalet äcklig. Tänkte prova ett av de nya shampoot och balsamet som jag fick i min fina goodiebag igår. Artégo Magical Colour heter det. Tyvärr så har jag ju blekt hår men glansgivande bör det ju vara! Och ni, glöm inte att tvätta håret två ggr med shampoo och inte mer än 3-4 ggr i veckan!
Otroligt charmig tjeeeeeej.....med 100 kg mascara under ögonen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!