På bättringsvägen

I alla fall så bra att jag orkar skriva ett vettigt inlägg!
Nu har jag beställt min peace and love biljett! Eller jag gjorde det i och för sig igår, men var för sjuk för att skriva då. Känns jäääävligt bra må jag säga, kommer bli riktigt fett. Och nästan direkt när jag kommer hem därifrån så ska jag börja jobba. Hur länge vet jag inte än, får bestämma själv. Vad tycker ni? Tror jag ska satsa på 4 veckor i alla fall, kanske mer? Så lagom när brännan hunnit lagt sig efter slitsamt lagerarbete så åker jag och några polare utomlands. Kommer bli underbart. Riiiiiktigt. Så det blir två utlandsresor i sommar, härligt.
Jag är hos Filip nu, trotsar sjukdomen för att spend some time with him. Tog med mig läxböcker hit också och skulle vara duuuuktig att plugga men tro på fan att jag glömde uppgifterna hemma... King.
Jajja. Ska tänka på hur kul vi kommer ha på peace and love nu en stund. Rihanna. Skrillex. Mina favoriter... omgomgomg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!