Tattoos

När jag fyllde 17 så skulle jag egentligen få en tatuering i födelsedagspresent. Men eftersom min mamma är så SJUKT noga med vart jag tatuerar mig, (alltså vilken studio) så gick det inte... Hon ville att jag skulle tatuera mig hos Tatueringsmaskinen, men är man under 18 så får man tyvärr inte det. Inte ens med målsmans tillstånd. Så jag får helt enkelt vänta med denna gåva tills jag fyllt 18. Jag tycker det är väldigt proffesionellt med studios som sätter en sådan åldersgränd, trots att det är jobbigt att vänta... Min mamma tatuerade in tre stora blommor på ryggen, (eller var det 2?) och det blev så SJUKT snyggt. Nu har jag fortsatt att kolla på tatueringar. Jag har en som jag har varit sugen på i snart 2 år men det kanske kan hända att den ser utsmetad ut... Får kolla med studion! Woho.
Säxi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!