Yo

Wharrup dauuuggg?! Fin bild, lyckades fånga min grova haka och feta käkben... Awesome. Idag var jag på skolan för första gången sen i torsdags.... Tröttsamt? Ja. Men jag klarade det. Vissa gånger blev jag helt slut i hjärnan men annars gick det bra. Var dock en väldigt lugn dag om jag får säga det själv... Men det behövs ju ibland, och idag var det perfekt med en stillsam dag.
Kvällen FÅR däremot inte bli särskilt stillsam då jag har prov i natur imorgon som jag ska naila helt utan problem. Självklart satsar jag på MVG men det känns som att det kommer bli svårt nog att ens nå VG då jag mår såhär. Helt yr i bollen ba.
Yada yada, nog med snacket. Ska försöka plugga nu så gott det går, och se framemot helgen då jag har lite roliga planer! Wooopa. Kjamiz.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!