17/2-Tvåtusentolv

What's up? Själv mår jag faktiskt heeeelt OK. Det som skett sedan förra gången är att jag skaffat gymkort på EGO, börjat äta en bra kost och tillräckligt mycket om dagen. Har alltid ätit som ett djur men nu blir det snäppet mer för att jag tränar rätt intensivt. Dock så har jag nyss klämt en disk i ryggraden på ett boxningspass så just nu vilar jag....!
Ikväll ska jag vara med Filip, och det ska jag imorgon också! Vi har inte varit med varandra på cirka 3 helger, och väldigt få vardagar så vi tänkte ta igen detta nu. Det ska bli vääääldigt mysigt... Vet inte om vi ska laga middag ihop? Men jag är sjukt sugen på blåmusslor med vitt vin och vitlök........ Yummy. Vi får se hur det blir. Vi ska i alla fall ta det lugnt, (första gången för mig på några helger) och det ska bli oerhört skönt.
Hoppas ni har det bra ikväll hörni, så hörs vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!