Stress stress x 1000

Aahhhh. Jag är så galet, äckligt, sjukligt stressad. Ligger efter med tre psykologi inlämningar, har ett huuuuge religionsprov imorgon samt ett läxförhör i naturkunskap. Visst, jag får skylla mig själv det där med psykologin men att lägga två prov/förhör på en och samma dag har jag aldrig förstått. Det jag behöver nu är lugn. Jag stressar upp mig för minsta lilla, när jag ska vara med Filip i helgen, när jag ska hänga med tjejerna, hur jag ska få in träning i mitt fullsmockade schema som egentligen ska innehålla massvis med plugg men blir istället ett massa facebookande och tv-tittande istället.
Det som skulle kunna muntra upp mig nu är en fet check med pengar så att jag kan få shoppa... Och en pluggfri vecka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!