Min kväll!

Helt seriöst. Ska jag verkligen bara sitta hemma ikväll? Svaret är: Ja. Har på riktigt inte varit hemma, utan vänner, en helg, på.... Ja, jag vet inte hur länge? Känns bara sjuuukt konstigt och bajstråkigt. Men what to do what to do, när alla är upptagna. Crazy. Istället tänkte jag ta hand om mig själv lite... stressa av helt enkelt. Är så sjukt sönderstressad. Ska till exempel ta en långdusch med mitt nya silvershampo! Vi får beställa 1,5 liters Loréal balsam och shampoo, för 140 spänn/st en gång om år. Perfa, vi får beställa hur mycket som helst. Det är king de.
Ska även färga mina ögonfransar, göra en scrub-mask osv osv osv. Bara softa helt enkelt. Hääärligt hääärligt.
Ögonfransfärg, Wash, och en telefon-plånbok. 29'90:- hur billigt är inte det? Sjukt behändigt.
Superstooor! Var tvungen att jämföra, hehe.... Vill ni se för och efterbilder på hår/ögonfransar?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!