Resetips, tack!

Jaa, tänkasä att jag behöver resetips. Vi är några tjejer och killar som ska åka till Alanya i sommar och eftersom vi är ungdomar som går i skolan så kanske inte ALLAS pengar räcker, så finns dä någon som kan tipsa om ett BRA och BILLIGT hotell, samt säga namn osv? Inte långt ifrån centrum, gångavstånd... Men max 800 meter! Jag/vi har ju självklart kollat runt och så men det känns bättre om man får prata med någon som varit där, på hotellet. Jag har varit i Alanya, så det är endast hotellet jag vill höra om! Hihi.
Pusssss.

Kommentarer
Sharlee van Stralendorff

Vilka är det som ska åka?:) Vi bodde på Ada hotel sist och jag tror det var hyfsat billigt..



Blogg: http://sesp.blogg.se/
2012-01-15 @ 03:39:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!