Ny design and I'm back


Tjeeeenare! Jag är tillbaka. Ett tag. Får se hur länge detta håller men FÖRHOPPNINGSVIS ett bra tag. Det jag tycker är jobbigt är att ta fram datorn, slå igång den, ansluta till internet, ladda in bilder, öppna internet och logga in på blogg. Alltså hela grejen med att blogga... Hehe. Men ibland tycker jag det är kul.

Under tiden jag varit borta så har jag fått sommarlov, firat en massa 18-åringar, kollat på studenter, LÄNGTAT TILL STUDENTEN, friserat massvis med kompisar, ätit världens godaste marängtårta och myst med vänner, familj och min Filen. Även med min underbara doggy!
Har också haft funderingar på att börja sätta i hårförlängning på folk. And yes det kommer jag göra. Ska beställa hem grejer imorgon och sedan söker jag modeller jag kan förlänga på. Isättningen är till en början gratis men håret betalar du självklart för själv!

Vad tycker ni om min nya bild btw? Ska fixa till skiten och så vidare men kände bara för att slänga upp något nytt istället för en väldigt gammal bild, snart 2 år...

Molly <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!