Positivt överraskad/Tips

Beställde nyss lite hår och andra verktyg från Rapunzel of Sweden, men innan var jag lite tveksam vilken färg jag skulle använda eftersom jag inte har en färgring. Så då tänkte jag att äsch jag skickar iväg ett mail med en bild på mitt hår och kollar om dem har tid att svara den närmaste veckan, eller månaden, eller ens överhuvudtaget.
Glatt överraskad blev jag då av att det plingade till i telefonen och att jag hade fått svar med all hjälp jag behövde. SKITBRA! Hur grym service som helst!
Är så sjuuukt nöjd med min hårfärg...

Tycker även ni ska surfa in på Beleza.se! Just nu säljer dem lösögonfransar i 10-pack för bara 255:-! Det är så sjukt billigt, plus att man får med massa saker i det kitet. 10 lim, små rosa lådor (?) och en överraskning. Dem säljer även hår där, som har fått väldigt bra kritik, men finns tyvärr begränsat med färger... Det måste ha tagit slut eller något eftersom dem har en färgring med typ 50 färger.
När jag ändå är igång med gratis reklam för dessa företag så måste jag också tipsa om denna sida, www.dumsnal.se. Rabattkoder för massvis med sidor! Helt sjukt. Skitbra för mig som inte börjat jobba än (börjar i juli) och ska på festival = snåla med pengarna.
See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!