Vad hände...?

Fattar inte vad som hände med uppdateringen igår?????? Blev väl lite sådär då... Var väl så excited över att mitt paket hade kommit. 

Gammbilden med brännan och långhåret förra sommarn.... Med Amandas tröja oxå, lol xD Man ser ju att man förändrats men vet inte om det gått uppåt eller neråt... 

ANYWAY, byter ämne för mycket. Ikväll ska vi tjejer fira Emelie Hööööögsteeeedt som fyllde 18 den 29e maj, har varit lite saker där emellan som gjort att vi inte kunnat fira! Så då ska vi ut och äta osv. Kommer bli skitkul! Nu ska jag äta frulle för att sedan gå en PW med mina 7kt onda skor, eftersom jag glömt dem vanliga på jobbet... Ajaaaa, får bara se till att fötterna är bra nog för ikväll blir det mina Jeffreys! PoK.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!