Ledsen för min uppdatering...

Ja, och nej ni som inte känner mig, jag är inte seriös med mitt fejs på bilden. Så ni vet.
What'ya'guys'doin? What'ya'guys'up'to? Själv sitter jag hääär, njuter av lite marabouchoklad och trocadero. Fett soeft main. Vet inte riktigt vad jag ska skriva...annat än att jag varit upptagen såklart. För upptagen för att blogga. Men ändå, tänk att man liksom bloggar frivilligt? Man för en "dagbok" över vad man gör under dagen, för att andra ska kunna läsa?
Nu på praktiken (som tar slut imorgon) så ska vi föra dagbok varje dag om vad vi får göra, så ska lärarna läsa det. Jag har tyckt att det har varit skittråkigt och jävligt onödigt, men ändå så bloggar jag, frivilligt, för att jag tycker det är kul? Det är ju typ samma sak? Mindre kul är det ju när man känner sig stressad över bloggen. Skönt nog så är den tiden över för mig, haha. Jag bloggar när jag har lust och när jag känner för det. Det är det som gör det roligt, man får styra och ställa som man vill. Tänkte lägga upp lite kläder som jag suktar efter, om en liten stund bara. Stay in touch mates!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!