Så äckligt jävla sjuk

Halsont, feberfrossa, snor+snor+snor, bihåleinflammation. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Nu börjar även hostan smyga sig på. Uuuunder-bart. På fullaste allvar så har jag aldrig haft såhär ont i halsen. Jag gråter för att jag har en sån fruktansvärd smärta. Och jag är typ den sista som gråter för att jag har ont...men det här är outhärdligt. Orkar inte andas nästan. Näsan är för täppt och andas jag genom munnen gör det ont i halsen. Snälla skjut skjut skjut mig. Någon som har tips på vad som kan bota detta elände?!?!?! Bafucin funkar inte, Zyx funkar inte, Strepsils funkar inte, Ipren funkar inte. Skitliv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!