Sjukling

Har helt glömt bort bloggen idag, fast egentligen så har jag ju min anledning... Hade sprängande huvudvärk hela kvällen igår och hela natten, så imorse hade jag så ont att jag spydde. Så jag har bara legat hemma idag och vilat upp mig. Trodde det var magsjuka först eftersom Liam hade det i förra helgen, då jag var uppi honom i stort sätt hela tiden, (han är ju så söt att man inte kan låta bli), men det verkar inte som någon sådan sjuka. Huvudvärken har hållt i sig hela dagen och jag fattar inte vad det är för fel. Dricker mycket, äter mycket, och sitter inte för mycket vid TV och dator. Jajja.
Sjuklingen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!